TEL: 0086-13706778234

Cable clamp hè u locu cù u più altu usu è pruduzzione di cable clamp, è hè ancu u locu cù u vantaghju di qualità più evidenti.

Cable clamp hè u locu cù u più altu usu è pruduzzione di cable clamp, è hè ancu u locu cù u vantaghju di qualità più evidenti.
Trè vantaghji di u clamp cable:
1. Installazione faciule: u ramu di u cable pò esse fattu senza striscia a pelle isolante di u cable, è l'articulazione hè cumpletamente insulata.Ùn hè micca necessariu di cutà u cable principale, è i rami ponu esse fatti in ogni pusizioni di u cable.A stallazione hè simplice è affidabile.Pò esse installatu cù l'electricità solu cù una chjave di socket.

2. Usu sicuru: l'articulazione hè resistente à distorsioni, scossa, impermeabile, retardante di fiamma, corrosione elettrochimica è anziane senza mantenimentu.Hè stata aduprata cù successu per più di 30 anni.

3. Risparmio di costu: u spaziu di stallazione hè assai chjucu, salvendu u costu di u ponte è l'ingegneria civile.Per l'applicazione in l'edificazioni, ùn ci hè micca bisognu di box terminal, junction box è cable return, in modu di salvà l'investimentu di cable.U costu di cable + clamp di puntura hè più bassu di quellu di l'altri sistemi di alimentazione, chì hè solu circa 40% di l'autobus inseritu è ​​circa 60% di u cable di ramu prefabbricatu.
U clip di fissazione di u cable hè principalmente utilizatu in a trinchera di u cable è coopera cù u supportu di cable.Hè soprattuttu fattu di aluminiu, FRP, materiali compositi è altri materiali.A funzione principale hè di sustene u cable è fà u cable fissu è ordenatu in u cable bè.

A pinza di cable hà a funzione di fissazione.A pinza di cable disperse u pesu di u cable è a forza termomeccanica generata da l'espansione termale è a cuntrazione di u friddu nantu à ogni pinza per esse liberata, per impediscenu u cable da danni meccanichi.Ci sò diversi metudi per a fissazione di a pinza in diverse cundizioni ambientali.

U cable hè principarmenti pusatu in u tunnel.U metudu di posa di serpente hè aduttatu, cusì u cable deve esse fissatu in modu flexible.Questu hè chì quandu a temperatura di l'ambienti è a corrente di carica cambianu, a forza meccanica termica generata da l'espansione termale è a cuntrazione fridda di u cable hè grande.Se sta forza meccanica termale hè cuncentrata in una certa parte, pruvucarà danni à u cable.

I clips di fissazione di u cable sò largamente usati in l'edificazioni d'altu altu, metro, ferrovie d'alta velocità, tunnel, etc. sò generalmente utilizati per riparà cavi 110kV è 220kV.I clips di fissazione di cable sò fatti di lega d'aluminiu anticorrosione è ponu esse installati nantu à supporti di cable o pareti.Fix u cable senza dannu u cable.Dopu chì u cable d'alta tensione hè stallatu, installate a pinza di fissazione di u cable per impedisce u cable di sliding and cross, cù una longa vita di serviziu è una forte stabilità.

U focu di valutazione più impurtante di a cravatta di nylon hè a so forza di tripping.Quandu hè appiicata à una certa forza, ùn importa s'ellu u cinturione hè ruttu, denti inversa, cracking testa, ogni mètudu ruttura deve esse sopra à a forza di tensione nominali.In quantu à certi utilizatori chì sentenu chì a qualità di a cravatta hè povira, certi sò ligati à e specificazioni selezziunate, è ùn ponu esse paranoichi chì hè a qualità povira di a cravatta, Perchè a tensione standard di un pruduttu di una specificazione hà un fondu, quandu a forza necessaria in u statu d'usu supera assai u standard, ùn ci hè micca garantia.L'unica scelta hè di rimpiazzà u pruduttu cù una specificazione di tensione più altu.Di sicuru, u costu aumenterà, chì hè ancu una materia di nunda.Di sicuru, i ligami di bona qualità sò flessibili è anu una duttilità eccellente.Ùn ci sarà micca una frattura diretta è fragilità.In questu modu, pò ancu risponde à u scopu di l'applicazione di e esigenze di tensione di l'utilizatori in una misura più grande, per riduce u costu.

A cravatta di nylon, cum'è u nome suggerisce, hè u cinturione per ligà e cose.A cravatta di nylon hè ancu cunnisciuta cum'è cravatta, filu di cravatta, filu di fasciu è filu di cravatta.

A causa di a particularità di u produttu (parete magre è grande prucessu di stampa di iniezione), u muffa, u prucessu di iniezione è i materiali di cravatta di nylon sò abbastanza squisiti.I pruduttori generali novi necessitanu un longu prucessu di esplorazione per pruduce prudutti qualificati.Hè cuncepitu cù una funzione di non-ritornu (eccettu u tipu di fibbia loose), chì pò esse strettu solu più è più.Havi ancu una cravatta amovibile (fibbia libera).

L'usu di corbata di nylon hè assai simplice.Pigliate una cravatta, passate per a piccula fine è stringhjela à l'estremità libera per chjude.Una volta chjusu, hè difficiule di apre.

Nylon 66 (nylon 66) hè utilizatu, cù u focu di u focu di 94v-2, chì hè u listessu cum'è quellu di a cravatta di nylon autobloccante.Havi una bona resistenza à l'acidu, resistenza à a corrosione, insulazione, micca faciule d'invechje è una forte capacità portante.A temperatura di u funziunamentu hè - 20 ℃ à + 80 ℃.Hè largamente utilizatu in fabbriche elettroniche, vincendu fili di cunnessione interna cum'è televisioni è computer, fissando linee interne di prudutti cum'è l'illuminazione, i mutori è i ghjoculi elettronici, a fissazione di pipeline d'oliu di l'equipaggiu meccanicu, a fissazione di e linee di cable nantu à i navi, l'imballu o l'attaccà altri oggetti. di biciclette cumpletu, è ancu di articuli di ubligatoriu cum'è l'agricultura, l'orticultura è l'artisgianatu.U pruduttu hà e caratteristiche di ubligatoriu veloce, bon insulazione, autobloccante è fastening, usu cunvene è cusì.


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2021