TEL: 0086-13706778234

Sviluppu è applicazione di fascette di nylon

Prima di a socializazione di i fasgi di nylon, corde o fascette, cunnisciute ancu cum'è fasce di cable, sò generalmente usate quandu e tecniche di trasfurmazioni tradiziunali sò aduprate per riparà fili o oggetti.
In questu ligame, i cordi tradiziunali è i ligami di cable sò lentamente ritirati da u mercatu di vendita, è più è più cumpagnie è e piante di trasfurmazioni sò più disposti à utilizà i ligami di nylon.Questu implica i seguenti aspetti.
1. Cordi tradiziunali è fili sò generalmente fatti di polietilene o materiale tessili.Cù u cambiamentu di u tempu, sta materia prima stenderà rapidamente a strata o rot, facendu chì l'ughjettu ùn sia micca cambiatu dopu l'applicazione.
2. Cum'è u cable tradiziunale di PVC, u filu di metallu deve esse usatu per migliurà a so ductilità è a forza di tensione.In ogni casu, perchè l'apparizione di qualchì PVC in l'applicazione serà siparata o invechjata cù u tempu, u filu d'acciaio serà espostu immediatamente è tagliate l'ughjettu.S'ellu hè aduprata in l'apparecchi di filu elettricu, ci sarà un risicu di conduttività elettrica.
3. Ch'ella sia una corda o un ligame tradiziunale, hè relativamente inconveniente per uperà, a scala di u funziunamentu attuale di l'impiegati ùn pò esse uguali, è u costu di u capitale umanu hè relativamente altu.L'appiecazione di i cravatte di nylon di serratura hè relativamente simplice, è u modu convenientu di uperà a listessa scala hà pruduttu risultati pratichi megliu per a cumpagnia.
4. Legami di cable in nylon anu una alta resistenza di tensione, resistenza à l'impattu è una forte resistenza à a corrosione.Inoltre, u poliester stessu hà ancu un certu gradu di ritardante di fiamma in a produzzione industriale, chì pò ottene 94V2, ma questi vantaghji ùn sò micca dispunibili in corde è ligami tradiziunali.
5. In l'ultimi anni, u mondu, soprattuttu l'Europa, hà chjaramente presentatu rigulamenti di prutezzione di l'ambiente, ma hè difficiule per a materia prima di polietilene tradiziunale per risponde à i normi formulati da l'Unione Europea.Inoltre, perchè a strada tradiziunale hà da aduprà assai fili, u prezzu di l'azzaru in Cina hà risuscitatu una volta, è u prezzu hà un certu risicu, cusì hà longu persu u mercatu di vendita.
In generale, e prospettive di l'industria di a cravatta di nylon sò relativamente stabili.


Tempu di Postu: Apr-21-2022