TEL: 0086-13706778234

Rewiring: Cunsiglii per aiutà à rispettà i regulamenti

Recablare una barca ùn deve micca esse un mal di testa. Spieghemu l'intricacies di aghjurnà u sistema elettricu DC di a vostra barca per rispettà l'ultime regulazioni è copre tutti l'ultimi avanzamenti tecnologichi.
Cunnessioni poveri sò a causa più cumuna di fallimenti elettrici à bordu. Assicuratevi chì tutti i terminali sò puliti, cunnessi in modu sicuru, è chì i cavi adiacenti sò assicurati bè. Creditu: Duncan Kent
U rewiring hè una necessità per qualsiasi yacht chì hà conservatu u so cablaggio originale per più di 20 anni, soprattuttu s'è vo vulete evità prublemi infiniti, riparazioni custanti di prublemi è riparazioni tempuranee.
Uni pochi decennii fà, i prupietari di i navi in ​​generale avianu requisiti minimi per l'electricità, cù i cantieri navali chì furniscenu solu l'installazione più basica.
Oghje, però, i prupietari di barche parenu vulete u listessu livellu di l'equipaggiu à bordu chì piacenu in casa, chì spessu esige un ripensu di tuttu u sistema elettricu di a barca, da e batterie à l'equipaggiu, è ancu serii aghjurnamenti à a prutezzione di cable è circuit.
Quandu rewiring a vostra barca, sceglie u cable dritta per u travagliu hè unu di i fatturi più impurtanti, cum'è cunduttori undersized pò overheat sottu à carica, creendu un risicu di focu periculosa.
A flessibilità di i filamenti cumpensà ogni muvimentu o vibrazione tipica di i navi in ​​mare, è a stagnatura prutege i fili di cobre da l'ossidazione, chì spessu porta à una resistenza aumentata è cunnessione difettu.
U calore di l'ambienti aumenta ancu a resistenza di u cable, cusì a capacità di trasportu attuale di u cable chì attraversa u compartment di u mutore hè ridutta.
Per questa causa, anu da avè una capacità più grande è esse cuparti cù un insulamentu resistente à u carburante è ignifugu.
I cables sò specificati da a so area di sezione trasversale (CSA), micca u so grossu o diametru (ancu chì i dui sò ligati).
Un dispositivu di prutezzione di u circuitu cum'è un cutout termale 60A impedisce à u cable da esse carricatu oltre u so limitu massimu di corrente. Creditu: Duncan Kent
In a maiò parte di l'applicazioni micca critiche, una caduta di tensione di 10% hè cunsiderata accettabile, ma per l'equipaggiu di basa, cum'è e radiu è l'equipaggiu di navigazione, una caduta di tensione di 3% hè desiderata.
A tentazione hè di solitu à utilizà un cable più chjucu, menu caru per cunnette à l'elica di prua o windlass longu a longu di a barca.
In ogni casu, se u CSA hè troppu chjucu per a durata desiderata, a tensione à traversu u dispusitivu calarà significativamente.
Questu ùn solu rallenta u dispusitivu, ma ancu aumenta u currente tiratu attraversu u cable per via di a lege di Ohm.
Se sta corrente supera u calibre nominale di u cable allora hè prubabile di fonde è inizià un focu.
Per i cables chì alimentanu parechji dispusitivi diffirenti, avete bisognu di calculà u currente massimu chì pò scorri cù tutti i dispusitivi cumpletamente accesi, dopu aghjunghje un bonu marghjenu di sicurezza / estensione di 30%.
Per calculà a carica di corrente tutale per cable in amperes (A), dividite a putenza di u dispusitivu (in watts (W)) da a tensione di u circuitu (V). Avete ancu bisognu di stimà a lunghezza di u circuitu tutale cum'è accurately pussibule, chì serà a summa di e distanze da a fonte di energia à u dispusitivu è torna.
Per a sfida di matematica, ci sò parechji siti web è app chì offrenu calculatrici simplici di dimensione di filu, altrimenti vede a nostra casella di calculu di dimensione di filu (sottu).
In un ambiente cusì salatu, hè imperativu per assicurà chì tutti i terminazioni sò puliti, cunnessi in modu sicuru, è i cavi adiacenti sò assicurati bè.
U megliu modu per finisce i cavi multipli hè di utilizà un busbar di bona qualità (Blue Seas o simili) è terminali di cable crimp.
Prima di principià u cablaggio, avete bisognu di cumprà cutters, strippers è crimpers di bona qualità.
Un cutter decentu farà un tagliu quadratu uniforme in modu chì u filu alimenta tutta a strada in u terminal crimp.
Cumprate un spellatore di filu chì hà fustelle marcatu per ogni dimensione di cable per assicurà chì ottene un cable pulitu senza perde micca filamenti fini.
Infine, i crimpatori a cricca, a doppia azione, a mascella parallela sò dotati di fustelle doppie (una parte per alleviare l'stress a capa esterna di u cable è l'altra parte per crimpare i fili nudi), assicurendu una applicazione curretta è uniforme di a crimpatrice. terminale è appughjà u cable fermamente in u connettore mentre assicuratevi chì tutti l'insulazioni impurtanti restanu intactu.
Nota, però, chì ci sò dui tipi di "doppia mandibula" diffirenti - unu per i crimps di sigillatura termica è unu per i terminali di crimpatura insulati cù sollievu di tensione.
Sò impregnati cù adesivu chì cura quandu si calientu dopu à crimping.sealing joint
Funzioni promozionali relative à GJW Direct. Se u vostru mutore ùn si mette micca, sapete cumu scopre ...
Mantene cun l'ultime tecnulugia di navigazione pò esse scoraggiante. Mike Reynolds sparte cumu uttene l'ultime ...
Paul Tinley parla di un'esperienza di fulmini veramente sconvolgente nantu à a so Beneteau 393 Blue Mistress è di e successive richieste di assicurazione
Per a maiò parte di i marinari, truvà l'equipaggiu efficiente energeticu chì cunsuma u minimu quantità di putere hè una parte chjave di a nostra decisione ...
In alternativa, pudete applicà grassu di silicone à tuttu u connettore prima di usà un termoretraibile chì si sovrappone abbastanza à u connettore (per esempiu, s'ellu si usa un connettore butt per cunnette dui cavi, almenu 25 mm da ogni latu).
Quandu si sigillate, aduprate a pistola di calore in u paràmetru più bassu, postu chì u riscaldamentu troppu rapidu pò causà l'adesivo à scuma è crea sacchetti d'aria in l'articulazione.
Ùn mai salda una crimpata o una terminale in una barca, perchè guariscerà u cablaggio di filu, rendendu a articulazione menu flexible è dunque più prubabile di esse cisagliata da u muvimentu frequente o vibrazione.
In più, in una situazione di sovraccarichi, u cable pò calà abbastanza per chì a saldatura si sciolga è u filu si cade solu da l'splice, allora puderia scurzà à un altru terminale o u casu di metallu.
Per i raccordi di crimpatura senza resistenza, i terminali devenu esse dimensionati per adattà à u cable è u stud è preferibile esse elettricamente cumpatibili cù u core di filu - vale à dì terminal di cobre stagnatu (micca aluminiu) à filu di rame stagnatu.
Pone sempre i terminali di l'anellu direttamente nantu à i studs, micca nantu à i lavande, questu permette l'umidità è i contaminanti per entra in l'articulazione, facendu chì l'articulazione surriscalda per via di una resistenza aumentata.
Se per una certa ragione ùn pudete micca crimpà u connettore, aduprate un bloccu terminale clip-on di bona qualità (cum'è Wago), allughjatu in una scatula plastica sigillata.
Sè assolutamente duvete aduprà blocchi terminali di plastica, cusì chjamati "blocchi di cioccolata", allora almenu assicuratevi chì i bastoni è i viti sò in ottone o in acciaio inox, è applicà u grassu di silicone à i blocchi, altrimente si corroderanu.
Infine, assicuratevi chì tutti i cables sò fermamente fissati vicinu à i terminali, è inserite un anellu di goccia in ogni cable trà u puntu di ancora è u terminale o u dispositivu per mantene l'acqua fora di l'articulazione.
Per u cablaggio di u pannellu, ricordate di lascià abbastanza cable di ricambio nantu à u telare per a rimuzione è a manipulazione faciuli di u pannellu - ùn ne ne pentirete micca!
Mantene i fili u più luntanu da a sentina quant'è pussibule. Se inevitabbile, aduprate crimps di sigillatura termica o sigillate ogni splice o striscia terminale in un casu impermeable.
Dopu avè disignatu u schema di cablaggio è selezziunate a dimensione di u cable, u prossimu passu hè di determinà cumu megliu prutegge u filatu da i cortu circuiti è i sovraccarichi, è di determinà cumu apre è chjude u circuitu.
Una di e migliorie più utili chì ponu esse fatte à u sistema elettricu di un yacht hè l'aghjurnà u pannellu di l'interruttore, soprattuttu se più elementi elettrici sò stati aghjunti annantu à l'anni.
Mentre chì l'interruttori di toggle simplici è i fusi di cartuccia funzionanu in una certa misura, spessu presentanu prublemi di i so propiu per via di a corrosione è di allentamentu di i so terminali annantu à l'anni.
I prupietari di i battelli installanu sempre più equipaghji di putenza, cumpresi frigoriferi, windlasses, propulsori, inverter, riscaldatori d'immersione, generatori d'acqua, è ancu climatizzatori, per quessa, hè imperativu per assicurà chì i cavi per questi dispusitivi d'alta putenza sò cumplettamente sicuri.
Un puntu impurtante per ricurdà quandu si stallanu un dispositivu di prutezzione di circuitu (CPD) in un cable hè chì u so scopu hè di impedisce chì u cable ùn sia carricu oltre u so limitu massimu di currente cunsigliatu.
Trascendu troppu corrente à traversu u cable pò causà u cable à surriscaldamentu, funnu l'insulazione, è possibbilmente ancu pruvucà un focu.
I CPD ponu piglià a forma di fusibles o circuit breakers (CB), l'ultimi di quale parechji sceglienu per comodità è precisione di ruttura.
I fusibili d'alta carica, cum'è ANL (35-750A), T-Class (1-800A) è tipi MRBF (30-300A), sò ideali per l'elevazione di corrente alta è a prutezzione di a batteria, mentre chì agisce rapidamente, bassa corrente. i fusibili sò megliu adattati per Prutegge l'elettronica delicata cum'è CB ùn hè micca dispunibule à 5A.


Tempu di post: Jul-22-2022